Erneut hat Garry heute früh einen Patch für
seine Mod in der Version 10 veröffentlicht. Wie es Patches so tun, werden aufgetretene Fehler behoben, die das
große Update vor ein paar Tagen oder die darauf gefolgten Patches mit sich gebracht haben.
Im folgenden Changelog sind alle Änderungen aufgelistet. Wer also bestimmte Probleme mit der bisher einzigen kostenpflichtigen Source-Mod hatte, kann darin schauen, ob diese behoben wurden:
- Fixed aim snapping away when someone enters a vehicle in multiplayer
- Fixed rare Jalopy crash when running down NPCs
- Fixed crash when turning on flashlight
- Now shows only SWEPS that are on the server when in multiplayer
- mp_forcecamera now defaults to 0 (in line with previous versions)
- Blocked setting con_logfile from Lua code
- Fixed undo error when rejoining servers
- Fixed bullets doing damage even if damage set to 0
- Fixed clientside ragdolls being weird when shot
- Changed the way clientside scripts are loaded to avoid double init
- Fixed Female_04 animations (Nickolas George)
- Added debug command line -numshadowtextures to set the amount of shadow depth textures
- Fixed double firing bug when clicking on the context screen
- Fixed lamp textures not always duplicating properly
- DS now determines whether content is installed before allowing spawn (Fixes Jalopy spawn crash)
- Fixed NPCs dying instantly on DS
- Fixed crash when spawning rollermine on DS
- Fixed spamming "SERVER:" before Lua output on DS
- Fixed weapon names sometimes showing blank in the Hud Pickup indicator
- Fixed problems using some enums (like MASK_SHOT) Fixed ScalePlayerDamage hook
Download und Installation erfolgen automatisch über Steam. Allgemeine Infos zu Garry's Mod sowie die kostenfrei erhältliche Version 9.0.4 findet man bei uns im
ModDB-Eintrag.