Knapp drei Jahre lang hat das Team um die Wüstengefechtsmod
Sands of War an ihrem Baby gearbeitet. Nun ist es so weit, die finale Version 1.6 ist fertig. Jedoch wurde der Release um mehrere Wochen verschoben, da fast das komplette Team an
Sands of War 2 Beta 1.1 gearbeitet hat. Nachdem die HL1-Version der Mod fertig ist, wird sich das ganze Team nun auf die Source-Version der Modifikation konzentrieren.
Werfen wir nun einen Blick auf den Changelog:
- Changes/Additions:
- Weapons now lights up the world when shooting
- New FGD version: 1.18
- Added support for model scaling
- Updated map sow_Entombed: Improved lighting, better clipping, better performance, viewport target, fixed models being cyclers and reworked the bridge.
- Updated map sow_Khefren: Minor updates and fixes
- Updated map sow_Fort: Huge performance gains and comestic changes
- Updated map sow_Beirut: Various fixes and cosmetic changes
- Updated mission descriptions for several maps
- Updated class descriptions
- Added sidestep and rolling animations when prone
- New AK sounds
- Bug fixes:
- The AK, OICW and flashbang can now be selected properly
- The AK shoot sound now works
- Fixed animations for all weapons
- Fixed animations for all players
- Fixed p_weapon positions
- The knife no longer shows up as ammo
Wer die aktuelle
Sands of War Version nun testen möchte, kann sie sich von folgenden Mirrors herunterladen: