Fuzzdad ist einer der besten und wohl auch bekanntesten Mapper für den Shooter-Evergreen Day of Defeat und dessen Source-Nachfolger, auf sein Konto gehen unter anderem dod_glider sowie dod_falaise.
Die englische Page cpcff.co.uk hat mit ihm ein kleines Interview geführt. Dabei wurde bekannt, das seine Familie eine lange Militär-Tradition hat:
Zitat: Last three Generations of His Family, have had Members serving in the US Armed Forces. His GrandFather served During WWI and WWII, His father Served during the Korean and Vietnam wars, Fuzzdad and his brother served in the army during Desert Storm.
During his time in the Army his many responsibilitys included Stinger Missile Platoon Leader and Attack Helicopter Company Commander.
|
Zum Source-Nachfolger kamen leider keine direkten neuen Infos zu Tage, allerdings wurden die Vorteile der neuen Engine hochgelobt:
Zitat: cpcff.co.uk: How does the new engine enhance or detract from the game play of the original?
Fuzzdad: 100% improvement in sound, physics, maps, etc. The engine is obviously harder on systems than the current HL1-based game but in this day-and-age you just can't release product that looks like the old DoD and get away with it. I don't see any detractions other than it's harder on your PC than DoD 1.3."
|
Hier noch drei Bilder vom Mapper und seinen Werken:
Freuen wir uns auf gelungene Remakes im Source-Nachfolger! :)