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    NEWS 

Half-Life Mods

Firearms: 3.0 Changelog + Termin

16.04.2005 | 12:30 Uhr | von Syndrom
7.521 Hits
9 Kommentare
1 viewing
Über die Gold-Meldung von Firearms 3.0 -Mod Info- haben wir schon berichtet - jetzt gibts das Changelog sowie einen aussagekräftigen Termin. Die Windows-Client-Version erscheint am

Dienstag, den 19. April 2005

... im Laufe des Abends. Der Linux- & Windows-Server kommt schon einen Tag früher. Das Changelog:

Zitat:
v3.0
-----
[03.29.05]

Changes/Additions:
---------------------------------------
  • Fixed treating concussion crash
  • Fixed healing ammobox crash
  • Fixed debug log files showing up on root C: drive
  • Fixed lag while shooting if debug logs were NOT read-only
  • Fixed 'ghosting' spectator bug
  • Added ability to choose voice set from command menu
  • Fixed obscured death notice text when spectating
  • Was blocked by the VGUI part of the Spectating panel
  • Moved scoreboard to last on the VGUI stack (means its always on top of everything else)
  • Fixed parachute still being deployed after dying, spectating, then changing teams
  • Fixed view bump on take damage not affecting actual accuracy
  • Locked cl_sidespeed value to 400 (default)
  • Locked cl_forwardspeed value to 400 (default)
  • Locked cl_backspeed value to 400 (default)
  • Lowered prone view position by 2 units
  • Removed first person spectating (WAY too many bugs)
  • Fixed ability to reload instantly after a prone sequence is completed
  • Fixed multiple ricochet sounds playing on a single bullet impact
  • Installed Global FA ban for caught cheaters
  • Reduced max concussion value by 5
  • Lowered penetration distances on all rifles
  • Turned on FA Hard Code ban list and added all FAL ban ID's and Verified Jolt ban ID's
  • Reduced Sniper Rifles ability to shoot while unscoped (cannot effectively shotgun snipe anymore)
  • Fixed UZI lighting world brushes even with surpressor
  • Lowered merge magazine sound volume for players with stealth skill
  • Increased accuracy of all weapons roughly by 25%
  • Changed Armor back to original 2.9 values: (Absorbtion Amount-- 80% Heavy, 70% Medium, 60% Light)
  • Added AK74 nomenclature reload/animations
  • Added MP5a5 nomenclature reload/animations
  • Added Anaconda nomenclature reload/animations
  • Added new Weapon Sounds (many different types)
  • Numerous Gun Balances (way too many to list)
  • Increased default max_speed to 270 (was 250)
  • Added new player movement sounds
  • fixed bfinfo bug (related to battlefield information)
  • fixed treat reload bandage exploit
  • cleaned up tons of unused code and coding errors
MAPS:

---------------------------------------
  • Added new Texture Details for maps: OBJ_Vengeance, PS_Upham, SD_Durandal, SDTC_Balcome, TC_Basrah, TC_caen, TC_Iwojima.
  • Added new map OBJ_Vengeance
  • Added new version of TC_Caen

Einen lecker Screenshot gibt es auch noch:

Thumbnail

Auch wenn jetzt wieder viele denken "Wer braucht noch HL1 Mods?" : Ich freue mich drauf! :)

Danke an DEKK für die Info.

Firearms

Engine: Half-Life Mod
Typ: Multiplayer
Released: Ja

Kommentare (9)
Kommentar schreiben | Erweiterten Kommentar schreiben Seiten (1):  [1]


# 1
Autobahn987
ON
hab die mod noch nie gezockt, wird ma Zeit! freu mich drauf! =)
Post 16.04.2005, 13:30 Uhr
# 2
Doggeti
ON
Hab die vor längerer Zeit mal gespielt, war immer schön und wird sicher noch besser. Ich werds mir auf jeden Fall wieder runterladen wenn es da ist.
Post 16.04.2005, 13:52 Uhr
# 3
Teal
ON
hm... Ich weiss ich steh mit der Meinung sicher alleine da, aber.... Ich fand FA nur bis RC 2.4 wirklich lustig... (hatte mehr was von TFC und weniger von CS... :( )
Post 16.04.2005, 14:22 Uhr
# 4
woodynator
ON
Zitat:
Original von CaptainPanaka

hm... Ich weiss ich steh mit der Meinung sicher alleine da, aber.... Ich fand FA nur bis RC 2.4 wirklich lustig... (hatte mehr was von TFC und weniger von CS... :( )


Tust du nicht ;)

Damals... GFM.. usw :)))
Post 16.04.2005, 14:41 Uhr
# 5
the_real_cyver
ON
hmm also ich freu mich auch noch auf die mod, vllt treffen wir uns ja mal aufem server (das geht jetzt an alle alten fa-hasen und die die es noch werdne wollen^^)
Post 16.04.2005, 16:09 Uhr
# 6
Kemar
ON
Hab sie (die Mod) zwar noch net gezockt, hört sich aber interessant an. Werd sie auf jedenfall mal loaden.
Post 16.04.2005, 19:56 Uhr
# 7
DEKK
ON
Zitat:
Original von the_real_cyver

(...) vllt treffen wir uns ja mal aufem server


| [RMA]Firing Range (141.30.217.62:27015)
| Cheating Death required
| Friendly Fire on
Post 16.04.2005, 20:30 Uhr
# 8
Bonebreaker
ON
HL MOD... :wurgs:
Post 16.04.2005, 21:46 Uhr
# 9
DEKK
ON
Zitat:
Original von Bonebreaker

Wer bringt denn jetzt noch bitte HL MODS*würg*


Weil für Half-Life² bisher nichts konkurrenzfähiges released wurde, Ignorant. Die Spielerschaft ist noch da, also warum sollte man den Support plötzlich einstellen?

Zitat:
Original von Bonebreaker

HL MOD... :wurgs:


:hanf: Mach' dich mal locker.
Post 16.04.2005, 22:21 Uhr


Seiten (1):  [1]


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