Die Crew von Zombie Panic gibt sich immer noch nicht mit ihrem Mod für Half-Life 1 geschlagen. Sie arbeiten immer noch wie besessen am Mod weiter. Jetzt erschien ein neuer Patch, der das Spiel auf Version 0.94 bringt. Was genau der neue Patch mit sich bringt, erfahrt ihr in der Changelog:
Zitat: Fixes:
- Anti-telefragging code re-re-written by Rhone, now with special non-spawn-inside-your-friends-or-walls-or-outside-the-map Technology™!
- Spectator mode disabled temporarily to prevent exploits.
- Set many more entities to reset upon a new round beginning (To avoid doors not resetting, sounds still continuing to play, etc).
Changes:
- Objective style maps more fully implemented (zpo_mapname).
- New brush-based entity trigger_endround will trigger a win for the Survivor team when any Survivor touches it.
- func_buttons can be set to triggerable only by the Survivor team.
- "Damaged by Explosions only" flag added to func_breakables. When checked, only explosive damage counts towards breaking the func_breakable.
- game_text entities can be set to be viewable by either team only or both.
- New zombie.fgd file to reflect the entity changes.
- New version of zp_zna (Thanks Bloodix!)
- Added zp_hotel_final (Thanks incy247!)
- Added zpo_darkslay (Thanks Bloodix!)
- Added zpo_nation_pt1 (Thanks hi!)
- Added zpo_quad17 (No thanks to Twilight!)
- Linux Server .so file updated to 0.94
|
In der Changelog wird erwähnt, dass es 4 neue Maps gibt und eine erneuert wurde.
Hier der Download:
Mirror1
Mirror2