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Zombie Master Black Edition - Version 1.2e

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File-Info


Name: Zombie Master Black Edition - Version 1.2e
Entwickler: cat & fif
Dateiname: zmbe_v12e.rar
Größe: 160 MB
   
Download-Zeit: Modem (56k) - 8 Stunden, 19 Minuten und 19 Sekunden
ISDN (64k) - 7 Stunden, 16 Minuten und 54 Sekunden
ADSL (800k) - 34 Minuten und 57 Sekunden
   
Download
   
Downloads: 4.108
Letzter Download: 17.11.2024, 20:49 Uhr
   
Eintrag hinzugefügt: 30.08.2009, 13:11 Uhr, von Dienstbier
   
HLP-Bewertung:
6
   
User-Bewertung:
7 bei 1 Stimme

Beschreibung


Die Black Edition von Zombie Master bleibt auch mit Version 1.2 noch qualitativ hinter dem Vorbild zurück, das Gameplay hat sich durch einige Änderungen an der Balance und den Maps aber deutlich verbessern können.

ZMBE wird nicht automatisch installiert, sondern muss manuell in folgendes Verzeichnis extrahiert werden:

"...SteamsteamappsSourceMods"

Der komplette Changelog unterhalb:

  • General:
  • Blocked FPS-Spectating
  • Removed even more unwanted stock content
  • Added 3 more player models

  • Zombies:
  • Armored Zombies are now "Wobblers" (3x stronger than normal zombies, also scaled down price and popcost)
  • Improved melee attack reliability for blob
  • Increased blob speed
  • Increased blob reaction time
  • Removed blob from normal spawns, only spawns as hidden from now on
  • Created new model for blobs and wobblers
  • Increased hidden blob spawn cost to 230

  • Weapons:
  • Added Winchester rifle
  • Decreased Accuracy of 1911 Colt
  • Decreased damage of 1911 Colt
  • Decreased Reload time for 1911 Colt
  • Increased ammo per pickup size across all items (20 - 100 %)
  • Rescaled weapon damages
  • Added manual action for all pump-action shotguns and the winchester
  • Added left hand punch animation
  • Retextured remington 870 shotgun
  • Retextured mossberg 500 shotgun
  • New firing animation for SKS
  • Increased physical force for SKS bullets

  • Maps:
  • Removed Backwoods

  • Hotel:
  • Added new objectives (gascan > generator > server room > survive 3 mins)
  • Added 2 new areas, garage and server room
  • Fixed all camp spots
  • Added 300 extra cash for zm at map start

  • Zebra:
  • Changed cable car geometry (less prone to getting stuck)
  • Deepened the hole
  • Added delaying obstacles inside the tower
  • Fixed camp/glitch possibilities

  • Crocodile:
  • Adjusted all glass barriers to new weapon damages
  • Changed platform hopping room
  • Decreased death door trap cost to 130 (was 500)
  • Blocked underwater blob spawning in basejump room
  • Changed glassbarrier room layout (created 2 major chokepoints)
  • Decreased time needed to throw the lever switches
  • Fixed areas not covered by kill-triggers (which allowed left-behind players to avoid death in rare situations)
  • Fixed occassional spawn bug that caused one player to end up in the water at map start

  • Overlord:
  • Blocked off the upper areas of the map (reduces playing space by 60%)
  • Moved all weapon ammo to the first trench
  • Reduced ZAPs to 4
  • Delayed artillery access to 30 seconds after map start
  • Removed all onshore spawns
  • Lowered roof of the covers on the 2nd trenchline (increased protection from artillery)

Mirrors


Wähle einen Download-Link aus:

ModDB.com
2.368 Downloads
08.11.2024, 02:26 Uhr letzter Download

FileFront.com
1.740 Downloads
17.11.2024, 20:49 Uhr letzter Download

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Bilder


Die Map Zebra in Version 1.2e
 

Die Map Crocodile in Version 1.2e
 
Die Map Zebra in Version 1.2e
 

Kommentare (3)
Kommentar schreiben - Erweiterten Kommentar schreiben Seiten (1):  [1]


# 1
Dienstbier
HLPM offline
Schon jetzt ein Klassiker, ich wünschte die Grafik wäre besser.
Post 30.08.2009, 14:21 Uhr
# 2
Mongol193
HLPM offline
Kaum ist Zombie master fertig schon haben die eine black edition !!!G E I L!
naja ist ja nicht viel zu machen skins der waffen umändern und neue skins für zombies...

trotzdem :clap: :clap: :clap:
Post 04.09.2009, 10:20 Uhr
# 3
Puma-Raphi123
HLPM offline
Woaahh

Ich kanns nur empfehlen und würd gern wissen obs inner nächsten version nen großen blob gibt und viell. ne neue schnellfeuerwaffe?

Die Tec 9 ist zwar gut aber nicht effizient genug, Ich würde einfach eine starke SFW machen, die allerdigns maximal 90 Schuss hat (AR2)
Post 04.09.2009, 15:43 Uhr


Seiten (1):  [1]


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